Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~alana66auresse | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany31.05.2009 @09:58:00 ostatnio na stronie21.02.2014 @18:56:07
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze413 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kamil1993    16.07.2013 @16:17:36
dziękuję
~BlaCkSadIsT    03.06.2012 @22:33:15
Nie ma czasu kiedy wyjść i coś porobić, ale w sierpniu jest to bardziej możliwe : )
~Hecate    28.05.2012 @18:24:52
dzieki
~chominskiwojciech    26.04.2012 @05:53:34
Dziękuję i pozdrawiam
~GiM5    25.04.2012 @18:21:25
Dziex :D
~janiol    24.04.2012 @19:42:48
dziękuweczka
~dewizka    24.04.2012 @18:10:21
Dzięki wielki za komentarz.
~boromir8    17.04.2012 @23:28:51
Teraz digart jest moją szkołą xD Odkąd założyłam konto dostrzegłam wreszcie jakie błędy robię Cieszę się, że je założyłam, wreszcie moje rysunki wypełzły z czeluści ciemnej szuflady i ujżały światło dzienne xD A patrząc na oceny chyba nie są takie złe jak mi się wydawało :P
~boromir8    17.04.2012 @22:37:12
Haha, właśnie tego się boje xD Będą mi kazać jakieś banany w misce rysować, a nie moje kochane ludziki I jak ja mam tu wyobraźnię rozwinąć xD Kurcze... kompletnie nie wiem jaką szkołę mam wybrać (żal.pl). Właściwie to od początku miałam wątpliwości co do takiej szkoły i jakoś mnie tam nie ciągnie Myślę, że gdybym się zdecydowała na asp to straciłabym całą przyjemność z rysowania :P
~boromir8    17.04.2012 @21:36:20
Widać, że dużo poświęcasz każdemu szkicowi i jesteś niesamowita w tym co robisz. Profesjonalna kreska czy nie I don't care, ważne, że rysunki które tworzysz są świetne
Chodzisz do asp? Mogłabyś mi powiedzeć jak to tam wygląda, bo się może zdecyduję Póki co rysowanie martwej natury unikam jak ognia xD
~boromir8    17.04.2012 @18:15:42
Twoje rysunki są tak profesjonalne, że nie mogę wyjść z podziwu Rysunki z wyobraźni idą ci znakomicie i na dobrą sprawę umiesz już wystarczająco żeby tworzyć tak zaawansowane rysunki *_* A ćwiczyć trzeba zawsze xD
Wiem, że przerysowując można się wiele nauczyć, ale ja tam wolę rysować po swojemu Zwyczajnie przerysowywanie jest zbyt nudne i męczące dla mnie :P
Fajnie że nie przerysowujesz kreska w kreske i zawsze dodajesz coś od siebie, to ci się chwali Masz mój pełny podziw
~olllkkkaaa    17.04.2012 @17:50:39
I bardzo dobrze żeby nie mój całkowity brak kreatywności też bym próbowała w tym fachu
~olllkkkaaa    17.04.2012 @17:41:35
Dziekuję nie jest tak ciężko , trudniej jest narysować coś kreatywnego dokładnie jak twoje prace .
Znakomicie by wyglądały jako tattoo :P
~sally1993    17.04.2012 @17:30:23
Dla mnie jest to ogromną przyjemnością. .
~boromir8    17.04.2012 @17:24:37
Dzięki za komentarze xD Twoja galeria też jest świetna! Niezwykła dokładność i dbałość o detal Ołówek masz opanowany do perfekcji :D
~sally1993    17.04.2012 @15:57:28
Proszę Pani, ważne, że walczy Pani z lenistwem! i wychodzą z tej walki takie dzieła.. :o.
~sally1993    17.04.2012 @15:55:53
poobserwuję. . może znajdę coś dla siebie. ^.^
~sally1993    17.04.2012 @15:36:28
Jej... co za prace *.* Ma Pani niesamowity talent....
~blackdhalia    14.04.2012 @22:35:08
niesamowite prace
~dedamian    01.04.2012 @15:37:51
Dzięki! pozdrawiam!
~Dexter85    30.03.2012 @09:52:35
Dzieki koleżanko!:ahoy:
~matras    24.01.2012 @22:15:12
Dzięki
pzdr!
~witoldvargas    19.01.2012 @16:16:44
Niesamowita praca i niesamowita wyobraźnia. Nie jestem co prawda fanem rocka i tym podobne, ale jakąś własną estetykę odnajduję w twoich pracach. Oceniałbym je wyżej niż masz słupki, ale z doświadczenia wiem, że tu na digarcie różnie z tym bywa.
ostatnio edytowane: 2012-01-19 16:18:53
_______
Moja działalność
https://www.facebook.com/BestiariuszSlowianski?ref=hl
~rozowaslomka    29.12.2011 @20:06:12
rany dziękuję miło mi masz przepiękne profilowe !
~Soul    20.12.2011 @17:31:39
może coś wartego polecenia z progressive death? ; )
1 2 3 4 5 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2016 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt